fredag 2 januari 2015

Jul uppdatering

Nu va det väldigt längesen jag har här och skrev.. Synd men så är det ibland. Det är kul att ha bloggen och kunna titta tillbaka på vad man gjort. :-) 
Men lite nya bilder ska ni få iallafall! Jag har inte varit ledig så mkt men försöker att umgås så mkt man hinner när man väl är hemma. 

Detta va vår julafton hemma hos mamma och pappa, tog inte så mkt kort. Det va mysigt och hyfsat lugnt. Ebba delade ut klappar vilket kanske inte va optimalt med tanke på att hon gärna säger vad hon tror att det är i paketet..:-) 




Ute och rastar barnen! Dom har varit med och motionerat i skogen ett par gånger under julen. Ebba ska börja på truppgymnastik snart och vi måste öva upp kondisen. :-) 
Ebba och jag har även varit på jympa på Friskis och Svettis. Väldigt roligt att kunna gå tillsammans! 




Spelat mycket spel har vi också gjort. Kinect och vanliga spel. Väldigt roligt båda två! 
Så roligt att det går och spela med båda barnen nu, Herman har varit lite liten för att spela sällskapsspel. 



Och på badhuset har vi också varit. Och ätit på thairestaurang! 

Det a lite uppdatering från oss. Nu ska jag va lite bättre på att vara här. :-) 
Kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Jag har saknat nya inlägg är nog inne en gång i veckan 😊

    SvaraRadera
  2. härligt att se
    o roligt att läsa
    god fortsättning
    Åsa

    SvaraRadera