fredag 23 januari 2015

9år

Idag för 9 års sedan föddes en underbar liten tjej, efter många timmars slit och vandrande i -20 grader. Vi pratade om den dagen idag med Ebba, kommer aldrig glömma när vi va ute och gick för att få igång värkarna.. En otroligt nervös blivande pappa christer och min syster på varsin sida om mig. Christer med telefonen i handen redo att klocka värkarna. :-) men dom gick så fort och va så stressade över situationen att dom gick ifrån mig.. Vilket var en väldigt rolig syn när dom kom att jag inte va med..:-) 

Pratade även om hur rörd christer va i flera dygn efter Ebbas födsel. Varje gång han skulle berätta för någon att han blivit pappa fick han tårar i ögonen. Vår lilla Ebba! 
Idag blev hon 9 år! 
Allt började med frukost och paket på sängen! 




Efter skolan och lite kalasfirande på fritids kom det lite gäster/ familj och firade! 

Mera paket! 



Tack så mkt för alla presenter! 
Glömde ta kort på den största presenten, återkommer med det..:-)


När syster Ebba drog sig undan för att vila fick Herman tid att leka med moffa och pappa. Herman fick också ett paket, han blev väldigt överraskad att Eric kom med ett extra paket! :-) 
Ebba mumlade från sin säng nu på kvällen.. Det här har varit den bästa dagen i mitt liv! 
Tack och godnatt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar