fredag 21 februari 2014

HLR

Idag ska jag till röda korset med min syster och gå hjärt och lungräddnings kurs. 
Det känns aktuellt att kunna det. :-) 

Sen ska jag träffa en PT! Ska bli så kul, hoppas jag..:-) 

Har smugit igång lite med träningen denna veckan.. Känner inte riktigt igen kroppen.. Känns lite som när man ramlat av hästen och slagit sig, man blir lite rädd och försiktig. Så kändes kroppen i gymmet härom dan..

Nu har det gått två veckor med paleo kosten. Börjar hitta rytmen. Känner att vissa vanor ska jag nog hålla fast vid. Framför allt att ha bra kolhydratkällor på vardagarna. 
Vågen säger lite viktnedgång och måttbandet säger någon cm bort. 
Nu ska här byggas muskler! 

Ska bygga ihop ett nytt core program också innan nästa söndag. Nu ska jag ur detta februari gråa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar